DALAM KEHILANGAN, KU TEMUI IMAN DAN NUR-MU..

aku suka menulis,aku menulis untuk diri sendiri,untuk kepuasan hati dan untuk dikongsi pada yang sudi..

aku mungkin berkias dalam untaian kata-kata..kadangkala sukar untuk kau fahami ertinya...

aku menulis adalah cara bagiku untuk meluahkan rasa,melukis isi hati dan kurangkaikan kata-kata yang hanya seindah biasa.....

Sunday 27 January 2013

Ya Allah matikan aku di dalam kalimah syurgaMu


Kebaikanku bukan untuk mendapat pandangan manusia 
tapi redha Allah yang kuharapkan.

Ketidaksempurnaanku dalam apa jua perbuatan dan 
tutur kata kumohon pada semua manusia agar maafkan 
aku dan mohon Allah ampunkan aku segala kesalahanku 
sepanjang aku hidup di dunia ini.

Moga manusia maafkan aku dan Allah ampunkan aku 
kerana aku mahu mati tanpa ada permusuhan dengan manusia 
dan dimurkai Allah selama aku berhidup di muka bumi ini.

Ya Allah jika kuberhidup di muka bumiMu ini hanya untuk 
menyakitkan hati manusia dan berniat jahat pada mereka ...
kau ambillah nyawaku ...

Ya Allah telah kuserahkan segala jiwa ragaku padaMu...
hidup matiku hanyalah untukMu. 
Kupasrah segala takdir yang telah Kau tentukan padaku.

Ya Allah ....hanya Kau Yang Maha Tahu siapa aku...
cuma yang ku mohon padaMu sebelum Kau menjemputku...
matikan aku dalam kebaikan dan dapat mengucap kalimah SyurgaMuu 
LaaillahaillaAllahMumaddarRasullullah. 
Amin Ya Rabbal A'Lamin.

No comments:

Post a Comment