DALAM KEHILANGAN, KU TEMUI IMAN DAN NUR-MU..

aku suka menulis,aku menulis untuk diri sendiri,untuk kepuasan hati dan untuk dikongsi pada yang sudi..

aku mungkin berkias dalam untaian kata-kata..kadangkala sukar untuk kau fahami ertinya...

aku menulis adalah cara bagiku untuk meluahkan rasa,melukis isi hati dan kurangkaikan kata-kata yang hanya seindah biasa.....

Sunday 17 February 2013

Kartun-Kartun Yang Menyokong Unsur-Unsur Kedatangan Dajjal

Assalamualaikum
Dalam sedar tak sedar kita semakin dijajah dengan budaya freemason ini, memang saya tak layak nak komen-komen dalam hal-hal camni tapi untuk pengetahuan kita bersama, supaya iman kita ni tak mudah dipermain-mainkan oleh mereka. ANTARA UNSUR-UNSUR FREEMASON DALAM KARTUN YANG SELALU KITA ASYIK TENGOK


DESPICABLE ME – one eyed cartoon character with symbol “G” on overalls. ONE EYE = eye of Horus
“G” = the universal symbol for god in Freemasonry
Dah semakin banyak budaya freemason ini diterapkan dalam kehidupan kita, cuma kita tidak perasan akan kehadiran kegiatan ini. Mungkin suatu hari kita akan menyokong mereka atau tidak ?Terpulang lan dengan amal kita dan iman kita, bersiap sedia dari awal.

No comments:

Post a Comment