DALAM KEHILANGAN, KU TEMUI IMAN DAN NUR-MU..

aku suka menulis,aku menulis untuk diri sendiri,untuk kepuasan hati dan untuk dikongsi pada yang sudi..

aku mungkin berkias dalam untaian kata-kata..kadangkala sukar untuk kau fahami ertinya...

aku menulis adalah cara bagiku untuk meluahkan rasa,melukis isi hati dan kurangkaikan kata-kata yang hanya seindah biasa.....

Sunday 17 February 2013

Seni Bina Freemason di MALAYSIA !!!

Blog saya ini akan merungkai melalui pemerhatian secara perbandingan.. sila sihat bukti di bawah.. yang pertama sekali bangunan UNIMAS (Universiti Malaysia Sarawak) yang belum lagi ada pihak yang membuka isu ini. Saya bukanlah menuduh pihak Universiti, tetapi adakah ini secara kebetulan? adakah yang berlaku di PUTRAJAYA pun satu KEBETULAN? Adakah yang berlaku di Universiti Malaysia Terengganu (UMT) KEBETULAN? terlalu banyak kebetulan akan menjadi BETUL. Wallahualam.. saya serahkan kembali kepada pembaca untuk menilai... LIHAT LOGO DAHULU SEBELUM MENILAI..

INI YANG SAYA DAPAT KENAL PASTI BENTUK BANGUNAN DI UNIMAS. Kebetulan? kita lihat Kampus UMT di bawah pula.. 


 LAMBANG SALIB. SILA LIHAT GAMBAR DI BAWAH. SAYA TELAH MELIHAT SEMULA DI GOOGLE MAPS. KENAPA BANGUNAN INI DILINDUNGI AWAN?? ADAKAH KEBETULAN? ATAU PUN SENGAJA DI LINDUNGKAN? BULATAN 8 GARISAN TELAH DIBINA.. SEBELUM INI TIADA BUKAN?

KITA LIHAT PULA DI PUTRAJAYA..
 GAMBAR DI ATAS.. SAMA SEPERTI DI UNIMAS, UMT DAN PUTRAJAYA. SEBELAH MASJID PULAK TU.. KALAU VERTICAN CITY SEBELAHNYA GEREJA.. DI BAWAH SEPERTI SENIBINA BANGUNAN UNIMAS...  freemason=jurubina.. fikirkan
 BENTUK MATA PADA SENIBINA JALAN RAYA.. LIHAT KUBAH PICC.. BENTUK MATA..

No comments:

Post a Comment